Szolgáltatások
Magyarországon nettó 60.000 Ft felett ingyenes
Nettó 60.000 Ft alatti rendelésnél a csomagküldés ára:
Utalás / Előreutalással történő fizetés esetén: 1800 Ft+ Áfa
Utánvétnél: 2000 Ft+Áfa
Bankkártyás fizetésre a futárnál nincs lehetőség.
Nem budapesti szállítási cím esetén a délután 13 óráig beérkezett rendeléseket a következő munkanapon szállítja ki a Express One Hungary Kft. az ország bármely pontjára.
A rendelés leadásánál feltétlenül adja meg email címét és telefonszámát (mobil) a sikeres kézbesítés miatt.
Amennyiben a szállítási cím különbözik a számlázási címtől, kérjük feltétlenül jelezze!
Címzett előértesítések
(SMS/E-MAIL)
A Express One Hungary Kft. tájékoztató üzenetet küld emailben/SMS-ben a kiszállítandó küldemények címzettjeinek, amellyel felhívja figyelmét, hogy mikor számíthat csomagja érkezésére.
- Megtudhatja, pontosan mikor számíthat a futár érkezésére, így nem kell egész nap készenlétben lennie.
- Ha más időpontban lenne alkalmas Ön számára a csomag kiszállítása, a EONE ügyfélszolgálatával felvéve a kapcsolatot, egyeztethet új időpontról.
Rugalmas kézbesítés
(FLEXIBLE DELIVERY)
Az előértesítőben található linkre kattintva a címzett egy mobiltelefonról is megnyitható felületre kerül, ahol igénye szerint választhat módosítási opciók közül.
A következő módosítási lehetőségek állnak rendelkezésre:
- későbbi kiszállítási dátum kérése (akár 6 munkanappal későbbi dátumot is kiválaszthat a legördülő menüből)
- és/vagy új kiszállítási cím megadása
- megjegyzés küldése a futárnak (pl. a küldemény átadható az XY nevű szomszédnak)
A módosítás érvényesítéséhez a címzettnek meg kell adnia egy hitelesítési adatot is: sms értesítés esetén azt a telefonszámot, amelyre az értesítést küldtük; e-mailértesítő esetén pedig a címzett e-mail címét.
A címzetteknek csak egyszer van lehetőségük a kiszállítással kapcsolatos adatok módosítására.
Azoknak a címzetteknek, akik nem rendelkeznek internetkapcsolattal, a EONE ügyfélszolgálatának segítségét kell kérniük az alábbi telefonszámon: +36 1 8 777 400.